טיפול בפטרת

ישנם מחלות שכאשר הן מכות בנו חוזר ונשנה באופן בריאותי ואסתטי הן מוציאות אותנו מדעתנו. פטרת הציפורן היא בהחלט אחת מהן. מחלה זו היא בין המחלות השכיחות ביותר הקיימות ותוקפת כל אחד בכל מצב, כאשר לרוב נשים הן הסובלות העיקריות מפטריה עקשנית זו.

אנו רואים אותה בשכיחות גבוהה אצל אנשים מבוגרים, פטרת הציפורן נראית מעובית וחומה ולחלק אף מתפוררת. אנו אומרים לעצמנו כי אנו לא ניתן לזה לקרות לנו אך ככל שעוברות השנים כך עולה שכיחותה של פטרת זו והסטטיסטיקה לא משחקת לטובתנו כלל.

זיהום פטרייתי בציפורן

מבחינה אסתטית אנו רואים כמעט מיידית זיהום פטרייתי בציפורן. אמנם, ישנן כאלו הנחבאות אל הכלים ועד שלא נשים רגלנו אצל רופא עור לא נדע כלל על קיומן, אך רובן הגדול יושבות להן שם, מוחצנות ומוציאות לנו את העיניים מרוב תסכול במחשבה של- שוב היא חזרה לה.

אל דאגה, ישנו טיפול למצב מביש זה. אמנם זיהום פטרייתי בציפורן אינו נעים למראה אך אין הרבה מקרים של החמרה עד כדי כאב ורוב האנשים מטפלים בהם באופן כמעט מיידי. עדיף לא להמתין עם טיפול של פטרת הציפורן כיוון שהמתנה רק מחמירה את המצב.

מה עושים במקרה של פטרת הציפורן

תור לרופא עור ובחינה של המצב, איפה אנחנו עומדים מבחינת פטרת הציפורן הינה התחלה טובה. לא להזניח בשום אופן. לכל בעלי זיהום פטרייתי בציפורן אשר כבר יכולים לראות שלהם נדרש טיפול דחוף, הכוונה היא לבעלי הציפורניים החומות והמתפוררות, טיפול בלייזר ישנה לכם את החיים.

לבעלי זיהום פטרייתי בציפורן אשר נחשב קל, עדיין מומלץ ללכת לרופא למרות שרוב הסיכויים שטיפול פטרת הציפורן שתקבלו יהיה השריית הרגליים בגיגית כל ערב למספר דקות ומריחה של קרם אנטי פטריות שעליו ימליץ לכם הרופא.

טיפול הלייזר/קרן אור

המילה האחרונה היא טיפול בלייזר לבעלי זיהום פטרייתי בציפורן והוא עושה פלאים. טיפול זה מומלץ מאוד מאחר והוא מהיר וללא כאב.