מי צריך פדיקור רפואי ?

פדיקור רפואי נועד לתת מענה לבעיות שקיימות בכף הרגל, בעיות כגון יבלות מסמר/פלנטריות (יבלת כתוצאה מלחץ ממושך על אזור מסוים בכף הרגל). הבחנה בין עור יבש לפטרייה בכף הרגל, טיפול בעור סדוק ובעייתי, הלוס ולגוס, יבלת דורסלית (יבלת שמופיעה בחלקה העליון של כף הרגל/אצבעות). אצבעות פטיש, טיפול מתקדם בציפורן חודרנית. טיפול בפטרת בכף הרגל ומתן הסבר על המשך טיפול בבית, טיפול בחולי סוכרת אשר נמצאים ברמת סיכון גבוהה מאוכלוסיה אחרת, טיפול בפטרת הציפורניים.  והפנייה במידת הצורך להמשך טיפול אצל רופא כאשר מזהים בעיה שדורשת התערבות נוספת, כמו כן הפנייה במידת הצורך להתאמת מדרסים מתאימים.

בנוסף לטיפול הרפואי, ניתן מענה גם לצד האסתטי.

הטיפול אצל מטפלים מומחים אשר להם יש את הידע המצטבר של אלפי מטופלים ואשר יודעים לזהות את הבעיה ולתת מענה מיידי כמעט לכל בעיה, פדיקור רפואי שאינו מבוצע ע"י מומחים לדבר יכולים לגרום נזק בלתי הפיך לכף הרגל.

לדוגמא: חולי סוכרת אשר עוברים טיפול בכף רגל חייבים לעשות זאת ע"י מטופלים אשר קיבלו הדרכות לנושא או כאלו שעבור קורסים מיוחדים לכך. שכן מטופל שהוא חולה סוכרת אשר נפצע בעת הטיפול יכול לגרום לפצע שלא נרפא בקלות וזה יכול להחמיר עד לנמק בכף הרגל, כמו כן טיפול בציפורן חודרנית בתנאים לא מתאימים יכול לגרות לנזק חמור לכף הרגל.                                                                      

חשוב מכל רמת הסטריליזציה של המקום, נדרש לבדוק שהמטפל/ת משתמשים בכפפות חד פעמיות, שהגיגית שאליה מכניסים את כפות הרגליים מוחלפת בין טיפול לטיפול, שכל הכלים שאינם חד פעמיים עוברים סטריליזציה גבוהה וכלים שהינם חד פעמיים נזרקים לפח בסיום כל טיפול.

זכרו: ניסיון של אלפי מטופלים יכול לעזור גם לכם.