טיפול בציפורניים

בימינו גברה המודעות של הטיפוח, נשים וגברים כאחד שומרים על ציפורניים נקיות ומטופחות תוך גיחות שבועיות למניקוריסטית האישית. אך, מה לעשות שחיידקים נוטים להדבק לנו דווקא באיזורי הציפורניים, בין אם זה בידיים או ברגליים, ואז אנו נתקלים בבעיה המצריכה טיפול ציפורניים מיידי.

כיום, ישנם סוגי חיידקים רבים מזן הפטריה והם מכים ללא רחמים מרגע כניסתם. החדשות הטובות הן כי יש פתרון והוא מגיע בצורות רבות אך לו מכנה משותף אחד והוא טיפול ציפורניים אשר יותיר אותנו עם ציפורניים בריאות וחסרות פטרת מכל סוג שהוא.

סוגי טיפול בפטרת ציפורניים

סוגי טיפול בפטרת ציפורניים נעים בשני כיוונים לרוב. ישנו סוג נפוץ של פטרייה ולו טיפול תרופתי שנעשה בשתי דרכים. האחת בה שותים ארבעה כדורים במשך שבוע ואז מבצעים הפסקה לחודש ושוב חלילה והשנייה היא שני כדורים במשך מספר חודשים. טיפול זה נחשב כמערכתי משום שידוע שמוצא הפטרת הוא מהמעיים. טיפול זה דורש בדיקת תפקודי כבד.

אחד מהמובילים החזקים של סוגי טיפול בפטרת ציפורניים בזמננו הוא טיפול בלייזר כאשר מכל סוגי טיפול בפטרת הציפורניים סוג זה הוכח יעיל ביותר מבחינת חוסר תופעות הלוואי שלו והרגשת הכאב שאינה מתלווה אליו. זהו טיפול אשר מומלץ לבעלי פטרת חמורה ומתקדמת.

בחינה מעמיקה ומחייבת

אמנם יש רופאים שיפנו את חוליהם כלפי טיפול ציפורניים בדרך השגרתית של התרופות, אך מומלץ יהיה לעשות בדיקה כוללת אודות סוגי טיפול בפטרת ציפורניים בכדי לקבל השוואה. בכל הנוגע לבחירת סוג הטיפול המתאים, זה תלוי אך ורק בהחלטת המטופל ועל כן חשוב לערוך בירור אודות האפשרויות המוצעות.

ישנם סוגי טיפול בפטרת ציפורניים אשר מיועדות לקהל החולים הקל יותר, בדרך כלל טיפול ציפורניים כזה יכלול את טבילת הרגליים למשך רבע שעה בערך כל ערב ולאחריו מריחת משחה נגד פטרת כזו שהרופא נתן.

לפנות לטיפול לייזר

טיפול ציפורניים הוא חלק בלתי נפרד מחיינו וישנם אשר וויתרו על הקרב לציפורניים בריאות ונותרו עם אצבעות חומות, ולהם הטיפול יביא נס וכמובן ללא כל סיכון.